luni, 17 august 2009

E P I S O D E

♣ Music ♣
Versailles -P.Q.- - After Cloudia

♣ Mood ♣
Dunno

♣ Messenger ♣
Jui

♣ Internet ♣
AnimeSoul
~~~
" I won't ever be able to forget you. "

In ultima vreme chiar am postat foarte putin lol.
Vacanta asta pana acum nu am fost plecata niciunde. Intr-un fel as vrea sa merg si eu undeva, sa am despre ce sa vorbesc, sa scap macar o data de aceleasi lucruri pe care le fac zilnic sau pur si simplu sa fac ceva nou. Dar intr-un fel chiar nu vreau sa merg nici unde, pentru ca asa cum am zis nu imi place sa fiu plecata de acasa. Totul pare nou cand ma intorc si parca am ratat o multime de lucruri, desi s-au intamplat aceleasi lucruri pe care oricum le-as fi facut zilnic. Pur si simplu nu-mi place sa nu fiu acasa.
Ziceam inainte ca nu imi pasa daca se despart Versailles din cauza la Jasmine, cand citesc postul care l-am facut despre el parca nu as fi eu lol. De fapt chiar nu vreau sa se desparta, dar am zis aia atunci pentru ca nimanui nu parea sa ii pese de ce s-a intamplat ci de faptul ca ar putea sa se desparta trupa. Ca veni vorba de asta.. As fi vrut sa merg astazi, dar pur si simplu nu aveam cum sau de ce. Nu doar pentru ca mi se pare putin aiurea si ca toti exagereaza deja cu chestia asta, dar nu m-ar fi lasat tata si imi e frica. Imi e frica pentru ca s-ar putea schimba multe daca le-as intalni, imi e frica pentru ca nu as fi in stare sa zic ceva, imi e frica pentru ca nu sunt tocmai un fotomodel lol, imi e frica pentru ca as fi fost data la o parte. Mereu mi-a fost frica sa intalnesc pe cineva la care tin foarte mult, oricum, oricat as fi vrut sa merg nu as fi putut.
Ultimele cateva zile m-am simtit asa de aiurea si nici macar nu-mi dau bine seama de ce. Poate din cauza ca peste tot citesc de chestia aia, poate din cauza ce am citit azi ca au zis ei, poate pentru ca iar am impresia ca toti ma urasc, poate pentru ca nu am putut sa merg, poate pentru ca imi e frica sa nu se intample ceva. Nu stiu, pur si simplu nu stiu.
Imi e asa de lene sa mai fac ceva, daca as putea nici nu as mai gandi uneori. Vreau sa incep iar sa postez mai mult pe blog pentru ca aproape tot timpul am chef sa fac asta, dar niciodata nu am despre ce sa vorbesc si m-am saturat de posturile in care doar aberez. Imi place sa fac asta, pentru ca asta fac de obicei lol, dar totusi as vrea sa aberez despre ceva interesant nu sa zic mereu aceleasi lucruri.
Oh.. am facut cateva schimbari in familia virtuala. Aveam prea multi copii, si de la vreo 80 am ajuns la 35 lol. Mi-am gasit bunica si bunic, am mai schimbat unchii, fratii si ucenicii. O sa ajung sa am mai multi ucenici decat ojosani cred. Oh si mi-am schimbat stapanul, am divortat, m-am casatorit si multe altele lol. Imi e lene sa vorbesc si despre asta geez. De anime-uri si manga-uri nu am prea avut chef in ultima vreme deloc si nici acum nu am.
Cred ca am dat in febra Versailles. De cateva zile ascult in prostie melodiile de la ei. Mi-am adus aminte ca inainte erau trupa mea preferata lol, acum nu prea au cum sa mai fie chiar primii dar cred ca iar o sa ajunga foarte sus in topul meu. Oh well termin aici pentru ca nu stiu ce sa mai zic, si daca mai gasesc ceva de zis postez mai tarziu.
Am uitat sa zic.. Happy Birthday Yuri *HUGS ojosan* :3
Bye bye ~

0 comentarii: